נשיא המועצת לדרעי: "אין לך שומר יותר טוב מהקב"ה"

איתי גדסי 1 Comment on נשיא המועצת לדרעי: "אין לך שומר יותר טוב מהקב"ה"
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר״ש כהן התקשר בשעה האחרונה ליו״ר ש״ס אריה דרעי וחיזק את ידיו. "מי שעושה טוב למען הציבור, השם שומר עליו" אמר לו הגר״ש וחיזקו "אין לך שומר יותר טוב מהקב״ה. תמשיך בעבודת הקודש שלך למען עם ישראל".

הלילה (רביעי) הותר לפרסום כי באישור היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט נפתחה בדיקה בעניינים הקשורים לשר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי. והודגש כי בשלב זה לא נפתחה חקירה פלילית נגדו.

מוקדם יותר אמר דרעי כי הוא ממשיך בעבודה, וביקש לזרז את הבדיקה כדי להסיר את החשדות נגדו, "אני שמח שהיועץ המשפטי פעל אתמול מה שפעל, ובקשתי אחת ויחידה כדי שנוכל להמשיך לעבוד, לזרז, כמה שיותר מהר, להסיר את הספקות. לענות ולעזור ולתת להם לעשות את עבודתם. רק מבקש קצת ללחוץ על הגז לעשות את זה יותר מהר כדי שנוכל להמשיך לעבוד".

ג'ודי שלום ניר מוזס רעייתו של השר לשעבר סילבן שלום העניקה ראיון הבוקר למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' ואמרה כי "במדינת ישראל כל יום יש קורבן יומי, והפעם זה אריה דרעי. אני לא יודעת מה הסיפור אתו, ואם עשה או לא עשה או נהג לא בסדר, יש כאן מציצת דם על כל אדם שהשם שלו צץ ומיד מתחילים להתעסק איתו כל היום כאילו הוא הורשע וזה קורה כל יום, המדינה שלנו התחרפנה, גם בפרשת החייל שירה, כולם התנפלו עליו לפני שהתבררו העובדות".



1 תגובות

מיין תגובות